Založ si blog

Archív: január, 2013

Nové možnosti môjho blogu

Pre Vás, čitateľov mojich blogov, ktorým som veľmi vďačný, som vymyslel nový projekt. Ide o môj nový blog, akurát bude plnší ako tento. Plánujem pridávať veľa poézie, fotografií z ciest, recenzie ale aj seriózne články. Budem prispievať aj sem, ale nie v takom množstve. Ďakujem za doterajšiu podporu, priatelia nový link na nový blog: http://matejsiget.blogspot.sk/

Pokračovanie článku

Tradičné hodnoty II. časť (+link na prvú časť)

I. časť http://matejsiget.blog.pravda.sk/2013/01/17/tradicne-hodnoty-i-pokus-o-poviedku/ Zobudil som sa rovnako ako tri dni predtým. Na smrť unavená bábka, ktorú z postele dostala iba vôňa pripravujúceho sa jedla v kuchyni. Asi desiata baba, asi desiate rôzne jedlo. Najlepšie na tom všetkom je, že suroviny si sami prinesú a pri obrovskom okne s výhľadom na celú Bratislavu […]

Pokračovanie článku

Tradičné hodnoty (I. pokus o poviedku)

Skúsil som napísať poviedku (možno aj na pokračovanie), čo som ešte nikdy nerobil. Chcel som vedieť, ako mi to ide. Budem preto rád, ak vaše pocity napíšete dolu, do diskusie. Bolo pol druhej ráno, keď ma zobudil jej hlas. Stála nado mnou, obzerajúc si ma ako atrakciu z cirkusu. So záujmom mi pošepla do ucha: „Prečo spíš, keď si mi sľúbil, že sa celú noc […]

Pokračovanie článku

Sentimentálne noci

Dôvera vzdal som sa všetkého pre nič pre tvoj pohľad a úsmev ktorý hýbe sochami a túlam sa po uliciach skáčem na obrubníku a čakám na šmyknutie … lebo povedali, že príde a ja im verím… Hranice stojím na hranici krásneho sveta kde ilúzie sú povolené prirodzené… nemám nič len padák použitý mnoho ráz […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Matej Siget

Záujem o veci verejné, sprostredkovanie individuálnych názorov individuálnym ľuďom. Preto nečakám, že sa všetci zhodneme a kritika ma len a len ženie vpred

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 101708x
Priemerná čítanosť článkov: 2991x

Autor blogu

Kategórie