Môj prvý blog respektíve zoznámenie sa s prostredím

21. októbra 2011, Matej Siget, Nezaradené

Ešte pred tým ako sa pustím písať prvý blog, rád by som o sebe napísal v stručnosti pár viet. Mám 16 rokov, nechcem sa hrať na všadebola a mudrca, moralistu a neomylného, geniálneho blogera.Medzi moje aktivity a záujmy dlhší čas patrí ekonómia, politika ako domáca tak i zahraničná, rýpem sa v hudbe, iba ako poslucháč (jazz), zaujímam sa o každú technickú a auto novinku. Možno by som ešte spomenul, že píšem poéziu.
Moje blogy, ak sa mi bude chciet ich písať a ak Vám nebudú liezť na nervy a budú čitateľné, by mali byť o tom, čo otriasa verejnosťou, ako i o tom, na čo sa účelovo(?) zabúda. Možno by ste moje články mohli brať ako názor študenta, niekoho nie príliš ovplyvneného.Najväčším úspechom a snom zároveň by bolo, ak by sa mi podarilo rozpútať diskusiu s pluralitou názoru. Rád si vypočujem každý názor, veď o tom je ich formovanie a postupná indiviualizácia.
Čo sa týka politického názoru, nebudem konkrétny a poviem len toľko, že som za zmiešané, liberálno-konzervatívne myšlienky. Ale o tom možno niekedy v blogu.

Prajem ešte pekný večer a pohodový víkend. Každú radu ohľadom písania blogu privítam s otvorenou náručou.