Založ si blog

Nokturno 1. (nuansy noci)

SAHARA VIDENIA

v oáze

na púšti

vypriahnutých citov

sledujem

tvoj pohyb

 

vo víre

púštnej búrky

ktorá mi

zahltila

videnie

 

vidím skreslene

skáčeš

z obrazu

do obrazu

hop

 

a si inde

kde ťa nenájdem

 

nikdy…

 


NEUTEČIEŠ

pripevním ťa

okovami slobody

 

o stôl

v predsieni

 

tam,

kde si vydzobávala

z mojej duše

 

tam,

kde som ťa nechal

slobodne blúdiť

 

tam,

odkiaľ si zutekala

do brány klamstva

 

 

Seriál: Čo ma na Slovensku mrzí. Časť prvá: Nevyužitý turizmus

14.01.2014

Mnohé okolnosti môjho života ma doviedli k premýšľaniu o turizme našej krajiny. Či to už boli precestované kontinenty alebo neustále otázky zahraničných priateľov o Slovensku, či vlastné nutkanie nás zviditeľňovať. Prvé klamstvo (alebo omyl) je samotná predstava, že nemáme čo ponúknuť. Opak je pravdou. Ťažko si predstaviť krajinu s našou rozlohou, ktorá [...]

Ďakujem Miki, ukázal si nám, že to ide

08.01.2014

V tomto krátkom článku nemám v úmysle hodnotiť politické činy dvojnásobného premiéra Mikuláša Dzurindu. Mám v úmysle zdôrazniť skutočnosť, že sme sa po toľkých rokoch dočkali politikovej korektnosti, úprimnosti a ľudskosti. Alkoholických excesov sme mali požehnane. Či je to Slota, Cuper, smerácki bitkári alebo český prezident s povestnou virózou. Všetci majú [...]

Pochod za pomoc skupine ľudí verzus pochod za vnútenie ideológie (Pride vs. Prolife)

23.09.2013

Dve skupiny ľudí, dve mestá, dva ciele, za ktoré sa bojuje. Napriek tomu však jeden vnímam ako oprávnenejší, ako ten druhý. Nie som členom ani jednej skupiny, preto je môj názor čisto subjektívny. Som neveriaci heterosexuál, čo znamená, že nemám bližší dôvod pomáhať jednej a nenávidieť druhú skupinu. V Bratislave sa pochodovalo za práva ľudí s opačným pohlavím. [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Matej Siget

Záujem o veci verejné, sprostredkovanie individuálnych názorov individuálnym ľuďom. Preto nečakám, že sa všetci zhodneme a kritika ma len a len ženie vpred

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 101672x
Priemerná čítanosť článkov: 2990x

Autor blogu

Kategórie